The
FCP–Comic 2022/2023 advertising campaign has
published another sequence this month, as part of the promotion
strategy for the big match against SL Benfica, in which the FC Porto
Publicity Department offered 50,000 posters in the shape of FCP
jerseys to fans at the Dragon Stadium – a first-of-its-kind ploy to
galvanize fan support. The action was well captured in photos...
In
this comic, we focused on the fans and jersey, also anticipating the
action to take place at Dragon Stadium, dressed in blue and white.
There was also room for the protagonism of players, namely Toní
Martinez, Fernando Andrade and the Portuguese Fábio Cardoso and
Gonçalo Borges. The digital colors are by Susana Resende.
See
the previous campaigns here and here.
A
campanha publicitária FCP-BD 2022/2023 publicou mais uma
sequência este mês, inserida na estratégia de promoção do jogo
contra o SL Benfica, em que o Departamento Publicitário do FC Porto
ofereceu 50 mil cartazes em forma de camisola do FCP aos adeptos no
Estádio do Dragão – uma manobra inédita para galvanizar o apoio
dos fãs. A acção foi bem captada em fotos...
Nesta
BD, pusemos o foco nos adeptos e na própria camisola, antecipando
também a acção a realizar no próprio Estádio do Dragão, vestido
com o azul e branco. Houve ainda espaço para o protagonismo de
jogadores, falo de Toní Martinez, Fernando Andrade e os portugueses
Fábio Cardoso e Gonçalo Borges. As cores digitais são de Susana
Resende.
Ver
as campanhas anteriores aqui e aqui.
Sem comentários:
Enviar um comentário
comentários!?