13 setembro 2023

Online portfolio

While I keep my professional blog (this one!) updated with news and artworks, as well as my main social networks, I’ve been lacking an online portfolio for quick access by clients. My new page at Prado’s Art & Design showcases the newest and best works, but there’s need for a more complete portfolio – this new page features my comics samples, sequential pages in pencil and ink, plus illustrations, from pencils, to inks and colors, and a complete biography and bibliography.
Check it out HERE!


Embora o meu blogue profissional (este!) seja actualizado com notícias e artes, assim como as minhas principais redes sociais, tenho precisado de um portfólio online para acesso rápido por clientes. A minha página no Prado’s Art & Design apresenta os meus melhores e mais recentes trabalhos, mas falta um portfólio mais completo – esta página inclui amostras para comics. Pranchas a lápis e finalizadas, mais ilustrações, de lápis, a arte-final e cor, assim como biografia e bibliografia completas. Vejam AQUI!

Sem comentários:

Enviar um comentário

comentários!?