22 setembro 2019

Comic Con Portugal '2019 – Photos / Fotos

2019's VI Comic Con Portugal was a blast! Along with comics stars Ivan Reis, Joe Prado, Greg Tocchini and many portuguese talents, I attended the Artists Alley alongside fellow artist Susana Resende, making available a selection of original artworks and high-quality prints for sale.
As always, the opportunity to chat with the fans and with casual visitors is its own reward, and I especially like it when new talents ask me to review their portfolios. This year, I even brought a few original pages from my new graphic novel, for those that dared to ask about my new projects.
Although it was exausting, I want to thank everyone that dropped by to checkout my artwork and even more so to those that made my merch' their CCPT souvenir. Keep reading comics, people!



O VI Comic Con Portugal '2019 foi fantástico! Junto com os astros dos comics Ivan Reis, Joe Prado, Greg Tocchini e muitos outros talentos portugueses, estive presente no Beco de Artistas com a colega Susana Resende, onde disponibilizei uma selecção de trabalhos originais e impressões de alta-qualidade.
Como sempre, a oportunidade de conversar com os fãs e visitantes casuais é a sua própria recompensa, e gosto em especial quando novos talentos me pedem para opinar sobre os seus portfólios. Este ano, até levei algumas páginas originais do meu novo álbum de BD, para mostrar aos bravos que perguntassem sobre os meus novos projectos.
Embora tenha sido exaustivo, quero agradecer a todos os que passaram pela minha mesa para ver os trabalhos e mais ainda aos que fizeram da minha mercadoria as suas lembranças do CCPT. Continuem a ler BD!



Left to right: Daniel Maia, Daniel Henriques, Joe Prado, Nuno Plati and João Lemos
.

Sem comentários:

Enviar um comentário

comentários!?