03 novembro 2023

34th Amadora BD – Photos / Fotos

My thanks to the readers that visited me at the 34th Amadora BD comics festival, where I signed various recent releases. It was a short stay for me, this year, but always a pleasure to meet fans and cross paths with fellow artists.
Publisher Ala dos Livros also presented, with writter Marco Calhorda, the upcoming CoBrA graphic novel, a new adventure by another artist (as mentioned before, this series features stand-alone stories, each with a different artist), for release in 2024.

Finally, I was also pleased to be part of Assoc. Tentáculo's anthology Zona: Dez Anos/Ten Years, which won as Best Independent Publication in Amadora Comics Awards. Congratulations, to all!

O meu obrigado aos leitores que me visitaram no 34º festival Amadora BD, em que assinei vários lançamentos recentes. Foi uma estadia curta para mim este ano, mas é sempre um prazer privar com fãs e roçar-ombros com outros artistas.
A editora Ala dos Livros também apresentou, com o escritor Marco Calhorda, o próximo álbum CoBrA, uma nova aventura por outro artista (como já mencionei, esta série é composta por histórias independentes, cada qual com um artista diferente), para lançamento em 2024.

Por fim, estou também feliz por integrar a antologia Zona: Dez Anos, da Associação Tentáculo, que venceu a categoria Melhor Publicação Independente nos Prémios de BD da Amadora. Parabéns a todos!

Sem comentários:

Enviar um comentário

comentários!?